Rodzaj miejsca: Nocleg
Udogodnienia: Kącik dla dzieciGastronomia
Wiek: dla wszystkich

Opis:

Ekskluzywne pokoje i apartamenty w hotelu nad jeziorem, wypożyczalnia łodzi, włoska restauracja i bar. Elegancki hotel położony nad jeziorem Jeziorak, niespełna 2 km od dworca kolejowego Iława Miasto i 3 km od ośrodków wypoczynkowych na wyspie Wielka Żuława. Jasne, eleganckie pokoje i apartamenty mają płaski telewizor i bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi. Apartamenty o podwyższonym standardzie obejmują salon, balkon, rozkładaną sofę oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Bezpłatne udogodnienia obejmują śniadanie w formie bufetu i parking. Na gości czeka elegancka włoska restauracja z tarasem, kominkiem i widokiem na jezioro, a także bar, sauna, oferta masaży, marina, plac zabaw i pokój zabaw. Obiekt umożliwia wynajem rowerów, kajaków i rowerów wodnych.

Najtrafniejsze recenzje

średnia ocena: 4.5

wszystkich recenzji: 2341

DarkTokyoo

Zaczynając od Recepcji była to niesamowita chwila. Dawno nie czuliśmy się tak miło przywitani w jakimkolwiek hotelu. Nie było sztywno, natomiast był zachowany pełen profesjonalizm. Jak dostrzegłem na Plakietce Pani się uczyła, jak dla mnie w moim osobistym odczuciu była to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Pani była cały czas uśmiechnięta, patrzyliśmy na nią i czerpaliśmy ta pozytywną energię. Chyba dlatego się śmiała a może z nas kto wie? 🧐 Powoli i spokojnie wszystko nam wyjaśniła i wskazała pokoje. Pokoje bardzo zadbane i schludne, niczego w nich nie brakowało jeśli chodzi o jedną służbową noc. Dodatkowe punkty dla Recepcji za saunę, która została dla nas otwarta po godzinach. Po ciężkim dniu pracy odprężyć się w takim miejscu pozostawia dobre wspomnienie. Zmierzając dalej na kolację przywitali nas kelnerzy, Panowie wiedzieli doskonale czym jest kultura osobista, tym jak i niesamowitą aparycja sprawili, że chciało się dłużej posiedzieć i coś przekąsić. Burgery, które zamówiliśmy były ciekawe, były troszkę inne niż się spodziewałem, ale obszerne i były bardzo ładnie podane i smaczne, pewnie dlatego, że było już późno. Zmęczenie robi swoje rozumiemy to 💖. Dziękujemy również Pani z dziennej zmiany za miłe przywitanie oraz Pani Kelnerce, która na co dzień mieszka w Gdańsku, drogie Panie i Panowie by wasze uśmiechy nigdy się nie wyczerpały. Dziękujemy za możliwość pobytu u Państwa i być może do zobaczenia.

Kamilo

Ocenić mogę tylko restauracje. Dania są smaczne ale cena jest nie adekwatna do wielkości dania , smakowo ocenionym dość wysoko , mimo wszystko za tą cenę oczekiwałbym czegoś lepszego. Lokal taki sobie , straszna akustyka , jak jest połowa obłożenia to już trzeba do siebie krzyczeć żeby coś usłyszeć

B. B.

Hotel położony nad samym brzegiem małego Jezioraka. Blisko do rynku, ratusza, amfiteatru czy restauracji. Widok z pokoju z balkonem bardzo fajny i relaksujący. Niestety sam balkon bardzo zapylony przez kwitnące drzewa. Śniadanie hotelowe standardowe ale w pełni wystarczające przy tej klasie hotelu.

Kamila Nowak

Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację z obsługą…. Dlatego zdecydowanie odradzamy. Tragiczni kelnerzy! Zostaliśmy nagannie potraktowani. Błąd w wydaniu dań po ich stronie został obrócony przeciwko nam.

Małgorzata Królak

Fantastyczny hotel my z mężem mieliśmy apartament z widokiem na jezioro coś wspaniałego 🤩 własne molo i część restauracyjna powiekszona na zewnątrz aż na Jeziorak najdłuższe jezioro w Polsce 😊 jedzonko smaczne i dużo 😋 Polecam 🙂